Tjena

Tjena allihopa, kjelle här!

Jag tänkte börja blogga lite, de e ju trotsallt 2010. Tänkte berätta lite om mig själv:
Jag är en man i sina bästa år, har en fru, majlis- jävligt härlig ska jag säga.
Har ett företag kjelle och company, som ni kanske känner till? Där vi säljer lite sånna där små prylar som varje man behöver, hehehe



















jag e en riktig stockholms kis som älskar räkor, bira och grabb resor till mallis där man kan träffa lite fräscha brudar sattsäga. Mina kompisar som hänger med mig på alla galna upptåg heter kenta, hasse, och berra dåskit trevliga grabbar!
Nu får de räcka för idag! ses snart! P.s om några fräscha brudar löser det här så kan dom ju slå en pling. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0