hasse satte en prilla i halsen

tjena tjena alla freesha brudar (och majlan om hon läser det här) tänkte bara berätta om en jävligt kul grej som hände på jobbet idag sattsäga. efter lunch nån gång stog jag och hasse och diskuterade om vart dom nya fresha kameraobjektiven skulle stå och hasse skulle precis stoppa in en ny prilla under läppen sattsäga när en sån jävla freeeshig brud kommer in, har nog aldrig sett på maken alltså och hasse stelnar ju till då alltså och står ju som ett jävla stoplskott och får en sån chock när han ser veronika som vi senare fick redan på att hon hette att hasse, haha att hasse sväljer prillan och blir röd som en jävla tomat i fejjan alltså. Jag tror jag inte skrattat så mycket sen 1980 då berra gjorde en brud på smällen på mallis. Sålde senare en dator till ett jävligt pris om jag får säga det så till veronika, som faktiskt ska höra av sig i helgen och börja avbetala priset sattsäga hehehe.

 



Veronika då alltså som hon heter sattsäga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0