Sorry lorry

Jag får helt enkelt säga sorry lorry för den dåliga uppdateringen men brudarna är ju som galna sattsäga hehehe. nej men alltså ska jag vara ärlig har jag varit lite busy sådär under veckan, det har kommit in nya stereoanläggningar till butiken som folk är helt galna i så försäljningen har rullat på. meckat med bettan, min gamla hedliga volvo har jag också gjort även dragit på mig en sån där jäkla förkylning också, majlan tjatar ju som en gammal hagga att jag ska vara hemma men nej så kan man ju inte hålla på sattsäga, kenta hade dragit på sig en jävla skit asså, nåt om lugninflammation men inte fan banga han på en krogrunda för det hehehe det var en galen kväll alltså. och sämre man kan man inte vara hehehe. nej nu ska jag spana efter freeesha brudar på tv.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Krya på dig gubben!

2010-11-17 @ 21:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0